מרינה הפצצה של הרצליה

מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בהרצליה אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בהרצליה

מרינה בחורה בהרצליה

יום אחד, רוברט, את מנהל המכירות, הזמין אותנו אליו לארוחת ערב. היינו שלושה זוגות: המנכ”ל ריצ’רד ואשתו, רוברט ואשתו החדשה קייט וסילביה ואני. כצפוי, בלי בושה, רוברט ניסה להתחיל עם סילביה. הוא שיבח את האנגלית שלה, את סגנונה ואת המראה שלה. סילביה קיבלה את כל המחמאות שלו בחיוך ונתנה לו להבין בעדינות שאין לו שום סיכוי להיכנס לליבה. רוברט ואני לא היינו חברים, בלשון המעטה, והערב הזה רק הגביר בו את שנאתו כלפיי.

לא היה לי אכפת! בכל אופן,

נערות ליווי בהרצליה

רוברט שנא את כולם בחברה וכולם שנאו אותו. לאחר שבוע של עבודה, יצאנו לחופשה כמו זוג בירח דבש. בילינו בסן

פרנסיקו כמה ימים, ביקרנו בכלא אלקטרז, נסענו בקרונות-הכבל ועברנו הלוך וחזור את הגשר “שער הזהב” המחבר בין

סן פרנסיסקו לסוסליטו. סילביה התלהבה מסן פרנסיסקו השוקקת.

עיסוי ארותי בבית אצלך

נהנינו מהכול, מהנוף, מהמפרץ, מהגבעות,

דואו ספא

מהאווירה הקסומה השוררת במקום הזה. לאחר מכן, שכרנו רכב וירדנו לאורך כביש החוף דרומה. המסע חלף כמו בחלום, נזכרתי בימינו בירושלים, בטיולים שלנו בארץ. עכשיו, הכל היה אותו הדבר, אבל בענק, גדול יותר פי עשרה ממה שהיה בישראל. גם אהבתינו גדלה במהלך תקופה זו. לאחר שנים של היעדרות, חזרנו אחד לשנייה. היה לנו ניסיון מצטבר, הבנה הדדית,
    גם הסקס בינינו עלה כמה מדרגות בכמות ובאיכות.